CZ World MX Championship

CZ World MX Championship

 ..aneb Go Čezeta...

více

Kde se MXGP ubírá ?

Kde se MXGP ubírá ?

 Vzestup nebo úpadek......

více

Tisková zpráva z MS v motokrosu v Lokti, 25. - 26. 7.2015

Tisková zpráva z MS v motokrosu v Lokti, 25. - 26. 7.2015

 

více

Kam se ubírá motokros v ČR?

 Kam se ubírá motokros v ČR?

 Autor: Aleš Doležal

více

AMA MX Živě a zdarma pro EU

AMA MX Živě a zdarma pro EU

 Celé závody, všechny rozjížďky !

více

archív


Aktuality

Cairoli na jeho změnu z 350 na 450.

 aneb Tonda cítil, že je třeba extra " POWER" !

 Myslím, že se všichni shodneme na tom, že rychlost v SX i MX stoupá po celém světě. Jezdci mají trenéry, sport testery s GPS a bůh ví co ještě.. Technika, styl a fyzička každého top jezdce se modeluje k tomu, aby byl na trati ten nejrychlejší.  Co se týče MXGP, tak nevím, zdali za to může RV2 ale rychlost všech jezdců v top 10 se v této sezóně znatelně zvedla.  Další věc, na které si myslím, že se shodneme, bylo to, že šlo vidět, že Tonda má letos problémy. Cairoli ždímal jeho KTM 350 každý závod, ale bohužel to v mnoha případech nestačilo. Byl čas učinit krok kupředu a přesedlat na 450. Věřím, že to byl správný krok správným směrem a také věřím, že se Tonda díky této změně stane opět „TÍM“ dominantním Cairolim, na kterého jsme ve třídě MXGP zvyklí. Když už se bavíme o výkonu motorky, tak Villopotovi se také zdálo, že na tratích v MXGP potřebuje více síly. Před jeho posledním závodem v Trentinu zavítala do Evropy delegace z Japonska a přivezla Villopotovi díly pro zvýšení výkonu. Villopoto si po prvním tréninku vše vychvaloval, ale potom skončil na jeho rezavé zadnici. Jsem si celkem jistý, že tato nezvyklá chyba byla důsledkem této změny… Ok, nyní zpět k našemu siciliánovi. Tondovi se konečně po dlouhé době zadařilo a bylo to v den, kdy uplynul přesně jeden rok, co se jeho otec přijel naposledy podívat na svého syna, jak závodí. Na tomto závodě, před jedním rokem to bylo naposledy, kdy Tonda viděl svého tatíka živého…. Vím, že pro mnohé to může být takové malé klišé ale v Itálii je rodina číslo jedna a vztah otce a syna je úplně někde jinde ..

Zde je pár slov samotného Tonyho Cairoliho:

„ Naše rozhodnutí změnit motorky bylo dobré. Testovali jsme oba stroje celou zimu a závodit na 350ce bylo rozhodnutí v poslední minutě. V této době se tratě mění a jsou méně technicky náročné, jsou více rovné, což vyžaduje větší výkon aby jste byli konkurence schopní a to byl přesně ten hlavní důvod, proč jsme po Walkenswardu změnili motorky. Jsem moc rád, že tohle vítězství bylo na 450ce a věřím, že bude spousta dalších. Cítím se dobře a moje ruka je na tom mnohem lépe, i když v prvním motu jsem s tím měl opět problémy ( ztráta citu v prstech a ruce), i když musím být také upřímný a přiznat se, že jsem byl také hodně unavený, protože nejsem zvyklý na tolik síly. V druhém motu jsem měl lepší start a všechno šlo mnohem lépe. Tohle vítězství bych rád věnoval mému otci, protože loni to na této trati bylo naposledy, co jsem ho viděl živého a proto bych chtěl tento závod věnovat právě jemu.“

Co k tomu dodat ? Tonda je prostě Tonda a nevěřím, že je někdo, kdo tohoto jezdce nemá rád. Já to řeknu jednoduše, pokud tam není RV2 tak fandím pouze a jenom Tonymu….

.

Zde jsou skvělé fotky z posledního závodu a také skvělé plochy na vaše noťasy a PC ! Stačí kliknout na každý obrázek a foto se vám zobrazí v plné velikosti a ostrosti, prostě šupa !

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Děkuji za návštěvu ....Mike-C-Fast....

« zpět na přehled

Komentáře

14.05.2015 21:04 čehun
bohužel já ještě makám a nemá smysl našemu muhehemu na to reagovat..ono je to stejně zbytečné...ale za tu dobu,co tu náš muhehe vkládá své "příspěvky" jsem pochopil jedno....nejvíc všemu rozumí náš muhehe...nemá smysl o něčem polemizovat..on to stejně ví nejlíp náš muhehe...nemá smysl proti něčemu bojovat,nebo se zastávat..ono to je stejně,jak říká muhehe-:)..........volal jsem dnes do kawasaki asko a ptal jsem se hlavního technika,jak to je tedy s tou trakcí u kawy 450...ale to už si nechám pro sebe-:)......a kolo mi nedáš,pač nemám hotové tlumiče svoje,protože se jebu furt jenom s ktmkovýma-:)-:)...a nechme už tady prostor i dalším slušným lidem...
14.05.2015 18:43 muhehe
a neser me nebo ti dam kolo vole, a nepomuže ti ani že budeš negde tajne trénovat za mojima zadama. a nepomuže ti ani že si tam daš špičkove tlumiče třeba z avie, když ti ty skvěle sssr ajr bacaj do tech honibrckych dětských dlaniček :-) uš vim, ty sis vlastne koupil patnacku kawu aby si z tama mohl vyjebat moderni tlumiče a dat si tam z deset let starého vergla, protože ten blb zelenej hyrošima netuší co za kokoty tu zelenou mrtku f česku sedlaj :-) poproste ho ad vam tam na pristi rok da poctive wepečka :-) to sou tlumiče mistuuu :-)
14.05.2015 18:29 muhehe
to sem rad že viš o čem píšeš, ja jsem napsal, to co jsem si přečetl stejně jako ty, asi to už je boj kdo ma většího šulina a toho se nemusim účastnit pač nevim proč bych měl. kvůli nejake zelene mrdce. kdyby si si to přečetl pořadně a uměl si aspoň trochu anglicky, nebo si to nechal přeložit, tak by jsi zjistil že honda s kontrolou trakce přišla v roce 1997 u cr 250 takže jak se davno tvrdilo že první se do toho sral team jgr není pravda, asi. ja nechapu co tady meleš o klasicke nebo neklasicke kontrole trakce, o takovem a makovem launch controlu a podobně, co tady nesmyslne meleš o nejakejch markeningovejch tazich ruznejch vyrobcu. spomen si jak fungoval první launch kontrol a jak funguje ted a ty tady vyzdvihuješ jeho skveou funkci. ale to je jedno. pro me je smerodatne, že ama poprvé letos povolila kontrolu trakce, to znamena že se dohodla z vyrobci motorek, tak aby nikdo nebyl znevyhodnovan, aby měli pokud možno všichni srovnatelne podmínky. v roce 1997 kdy s tim přišla honda cr poprvé u krosa, měli určitě větší problémy než mají dnes, diky modernim technologiim je dnes možne to co drive možne nebylo anebo z velkejma obtižema. jestli si mysliš že je kontrola trakce možna pouze pomocí hallova senzoru, aby si zjistil jak se ti rychle vrteji kola, tak si myslim že se hodně pleteš. ono tech senzoru je dnes mnohem vic a podle otaček kol se to dnes delat nemusi, ty senzory jsou napechovane v detskejch hračkach na dalkove ovladani a samotnej ten senzor stoji desitka aš stofky korun, vic ani ťuk. jestli existuje prava nebo leva kontrola trakce z tebou ani z nikym nehodlam řešit, na to nemam. pro mě je smerodatne že kawa prezentuje kontrolu trakce a mužeš to zjistit na svoji mrdce asi tim, že tam najdeš o nejakou el součástku navíc oproti 14 modelu. asi nejake to ecu nebo co, nebo možna nejaky senzorek, třeba si budeš myslet že to je drat navíc ale taky to třeba bude senzor podelneho zrychleni a nebo jak nevim jaky bazmek.. neřekl jsem a je mi uplne srdečne jedno jak moc procentuelne ovlivnuje kontola trakce prezentovana kawou, jizdni vlastnosti. jestli chceš hledat něco praveho tak skus hřiby. nevim proč bych se mel z nekym hadat o něčem čemu nikdo z nas nerozumi. me akorát udivuje jedna česka vlastnost, které si všimam stále častěji. výrobce motorky z kere sem uplne posranej je uplny blbec, a největší borec jsem ja pač o tom něco vim. položim tady jednu otázku kerou taky zkončim, proč, česky člověk neumi vyrobit aspoň podone kvalitni motorku jako japonsky nebo rakousky nebo španělsky, italsky uplny blbec, proč neumi česky člověk vyrobit obstojně fungujici podvozek, nebo elektroniku, když je kurva chytřejší než ten blbej výrobce. a viš proč sis koupil patnáctku ? ale to tady přece nemusim vykladat. proč bych si mel kupovat kawu, me stači obyčejna motorka bez pycovin, co nejlehčí a co nejjednoduši na udržbu z co nejdelší životnosti, mam šulina konfekční velikosti a nemam potřebu si ho něčim uměle zvětšovat :-) nevim na co by mi byl launch control nebo traction control, sssf air a podobne kokotiny když vy inženyři z čech tvrdite že tam nejsou nebo vlastně ani nefungujou. čest soudruzi, at žije ktm a klidne za ni dam 250 litru, ad se nejaky čurak ve vladě třeba posere
14.05.2015 10:35 hehehe
Čehun souhlas a uznání, ty na rozdíl od jiných víš co máš a co píšeš.
14.05.2015 09:31 cehun – muhehe
ja si samozrejmne uz v záři vsechny dostupné informace o kawe 15 nastudoval a proto jsem prodal 14tku a koupil 15tku...jen nechápu a byl bych rád,kdyby někdo z kawy odpovědně vysvětlil,co znamená traction control..protože,jak jsem psal v minulém příspěvku,nejedná se o kontrolovanou traction control a nehádej se,launch control je také jen pokus o lepší trakci......víš Ty vůbec,co znamená ve skutečnosti launch control v závodním světě?to znamená,že ho aktivuješ tlačítkem,zařadíš rychlost,stojíš ,nebo držíš spojku a až blikne zelená,tak jen pustíš spojku....otáčky motoru, a vše ostatní hlídá elektronika,ve wrc,motogp,formuli jedna to už je 20let,takže tím chci říct to,že launch control je široký pojem a výrobci sériových motorek se rádi předháněji v používání těchto názvů,aby např. muhehe měl o čem psát a stejně to bude i s traction control u kawy...nicméně kawu si kup...nasereš tím tady všechny oranžové a ono Ti nic totiž ani nezbyde,protože jak bude ktm víc a víc pumpovat peníze do svých factory teamů,aby vítězili,tak ty motorky budou jen dražší a normální lidé/zvlášť po novém v roce v ČR za přispění našeho ministra financí/ už na ně nebude mít love-:)
14.05.2015 09:03 cehun
Ja si totiz v prvni rade prostudoval kawasaki.com-oficialni web usa kawy a tam nic o traction control nepisou,a protoze neco o tom vim a vim,jak je slozita kontrola trakce u motogp,nebo wsbk,tak jsem to myslel tak,nebo pripoustim,ze ma kawa v programu ridici jednotky neco,co za urcitych okolnosti omezi vykon,ale musi to byt prednastavene...neco na zpusob launch control..to je take jen mapa s jinym predstihem,aby jsi mel na startu kurwa lepsi TRAKCI!!!A nehodil jsi to na zada hned....myslim,ze v marketingovem oddeleni kawy neco takoveho vymysleli,jak uz ostatne mnoho vyrobcu tisickrat,urcite tam nejaky program bude,ktery bude hlidat otacky motoru a kdyz spozoruje,ze se motor pri zarazene rychlosti rychle vytoci,tak omezi "fora"..napr...ja to ale myslel tak,ze KONTROLA TRAKCE znamena to,ze kdyz ti zacne prokluzovat zadni kolo,tak ridici jednotka omezi vykon na dobu,kdy se zase chytne,k tomu musi ale znat otacky motoru,polohu skrtici klapky,zarazenou rychlost,otacky zadniho kola a musi snimat rychlost motocyklu...pokud vyhodnoti,ze otacky zadniho kola neodpovidaji prave dosahovane rychlosti a ze jsou ve spojeni s otackami motoru vyssi,omezi vykon....prvni tri veliciny dnesni krosove motorky davno umi,ale snimat rychlost a otacky zadniho kola nikoli,proto ja tvrdim,ze tohle je PRAVA kontrola trakce,bohuzel by ty motorky pak staly o 500eu vic a navic v tomto pojeti je u terennich controla trakce diskutabilni,protoze v blate potrebujes prokluz,aby se cistila guma atd....takze nepopiram,ze kawa,zase,jako prvni-:),prinesla nejaky pokrok,ktery prevezmou ostatni znacky,ale stojim si za tim,ze s vyse uvedenych duvodu se nejedna o klasickou kontrolu trakce a spise to jsou marketingove tahy....ono,kdyz si na pincka udelas zaklopku na vyfuk,jak maji buldozery,aby jim tam neprselo,take muzes tvrdit,ze mas vyfukovou priveru,protoze to v nizkych otackach brzdi vyfukove plyny a spomaluje vyplachovani...ale sofistikovanost je diskutabilni-:),....jinak prvni skutecnou kontrolu trakce na svem factory bike pouzila honda v roce 2000 na cr 250 na stroji freda bolleya a tusim evertse,ale ten se zranil
14.05.2015 08:32 R294
Hanz 304 - tys to vůbec nepochopil, netvrdím že AC222 je zoufalec a už vúbec to nebyla pomluva ale že přechod na velkou jebku je zoufalství i když možná logické ale něco mi říká, že je to daleko jednodušší, prostě na titul nemá...a ty než začneš napadat, napočítej do 10 pokud to zvládneš...a už mi nepiš!!! :-D
14.05.2015 02:17 muhehe
oukej, chtěl sem rozvinout nejakou plodnou debatu a doce la la la la mě mrzi že i ten kerej ma kavu rat, coš seš ty čehune, zpochybnuje ne moje žvasty ale to co veřejně prezentuje kawa. sorry opravdu umim americky uplny hovno, ale to mi stači na to abych se dozvedel zakladni věci, které jednotlivej výrobce prezentuje u svých motorek a proto že jsem si to precetl a taky me to docela zajima jak to funguje, tak sem to tady zacal řešit. ja chápu ze tomu taky nerozumíte pac vase i samozrejme moje tech vedomosti se rovnaji oproti továrnímu standartu nule, ale na rozdil od vas ja patram a vy nemate zajem. oukej. to ale neznamena že mate pravdu. když si prečtete na svetovejch webech které se zabyvaji mx motorkama , bohužel českej takovej není, zjistite že tam jsou informace zcela odlišne než v kterých žijeme nebo žïjete nekteří tady. takže si přelouskejte třeba motocros action zde http://motocrossactionmag.com/bike-tests/first-look-2015-kawasaki-kx450f kde je uš historickej članek první představeni kx 450 2015, prelozim vam to po indijansku : to jen pro este vječi kokoty nes sem ja keri neumi americky rict ani fuck, nebo napsat. :-) fitst look první pohled na kx 450 2015. 11 NEW THINGS ON THE 2015 KX450F : 11 novejch věci na kx 450 2015, první novinka předni vidle ssf air tac. druha vzduchova pumpička k tlumicum :-) treti jinej zadni tlumic, ctvrta zvyšeni komprese, PATAAAA nova ridici jednotka , z funkcí programovani pro zlepšení trakce, spomalovanim zapalovani při prokluzovani kola, známá jako kontrola trakce !!!!!!! šesta změna launch control, vypina se elektronicky nikoli po zarazeni trojky, sedma změna vjetsi brzdovy kotuuuč, , osma. lehči a jinak vyrobena podsedlovka, devata uchyceni zadniho kola, desata jiné osy kol, a jedenacta grafika a ty kokotiny zelene a cerne , no proste konecne to vypada trochu lip než drive. mam sto chuti si koupit kawu a informovat se u prodejce co za kurvu mi to vlastne prodal, mam dojem že ani on sam by to nevedel. docela je sranda že vy velici priznifci kaf vite taky uplne hovno na čem jezdite :-) dobra, tak si pak prelouskejte http://motocrossactionmag.com/bike-tests/2015-kawasaki-kx450f kde us se něco testovalo a něco uš chlapy víja, pak třeba tady http://www.vitalmx.com/features/First-Look-2015-Kawasaki-KX450F-and-KX250F,3575 pak zde http://motocross.transworld.net/features/first-look-2015-kawasaki-kxf-line/#YEvdhVXrgbdAWdJs.97 čehune launch control není žadna kontrola trakce, už ot toho slova launch control ale to ti asi jako čehunovi teško budu vysvětlovat, to si zajdi za nekym kdo mele americky. to si aktivuješ čudlikem jinou zapalovaci mapu, která ti ze štyrypade udela dvepade, aby se lata vůbec rozjela, :-) proto se šeci minulej rok divili že f mx gp pizi delal holšoty, pač třipade da dvepade naprdel v startu skoro dycky. dneska uš pochybuju že ten čudlik na řídítkách vůbec mají :-) mě se neptej jak funguje kontrola trakce u kawy nebo jiných motorek a pokud o tom viš f podstate nic jak vidim, tak ani nevyslovuj, že to nejde nebo jde jen určitym omezenym zpusobem o kterem viš ty. myslim že ti kokoti ve fabrice třeba i uklízečka f kawe, budou mit asi tak o 99,9 % vetši technicke znalosti než mi fšeci tady dohromady. nenaražim jen na jakejsi članek ale na prezentaci a testy největších renomovanych, uznavanych webu, z kerejch si posranej byl nejdriv ty ze všech. kurva. autoři nejsou žadni čuraci ale lidi kteří to mají jako praci a ne koniček. maj nacouvano na fšech mx motorkach vic než mi tady všichni nalitano za celej život dopředu. v tom pripade sou všechny članky o kawe zavadejici a testy taky :-) ??? a ty viš šecko ? a koukam i pan hehehe :-) ty sam by si mel vedet jako jeden z prvních že na faktory motorkach jsou dily drahe i technologie taky, protože jsou ve vyvoji a v omezenych sériích, po zavedeni do bežne vyroby stoji hovno hovno prd, kolik stoji faktory tlumiče, nebo staly na tech zelenejch mrdkach před dvouma rokama kdy si peroval na pružinkach jak maxipes fik a dneska je maš na verglu f garaži a jedine za co si připlatil byla ta naše skurvena koruna, dobroooou :-)
12.05.2015 22:57 David
Netýká se to u tej Kawy jenom startu???
12.05.2015 22:35 čehun – traction control
je zajímavé,jak z článku o o přechodu Cariolliho na 450 dokáže udělat někdo zbytečnou debatu o něčem co asi není..asi tak tedy....nebudu psát,že něco o tom vím...každopádně kawasaki se ve svých reklamních materiálech o žádné kontrole trakce nezmiňuje a technicky vzato nelze mít kontrolu trakce bez snímání otáček zadního kola a dalších veličin,jako je třeba rychlost atd...jak jinak CDI POZNÁ,ŽE MÁ UBRAT?To nejde..lze přednastavit mapu zapalování a vstřikování pro jednotlivé rychlosti,kdy např. na dvojku se může od určitých otáček motoru ubrat "štávy"protože se předpokládá,že tehdy už kolo "hrabe"...na 4,nebo 5 už asi není potřeba,ale o kontrolu trakce v pravém smyslu slova nejde..to by ta motorka musela stát trochu jiné peníze...je ale možné,že factory biky ji mají....sériové určitě ne a ten článek,na který naráží náš muhehe je zavádějící...bud tím redaktor myslel Launch control,což je svým způsobem kontrola trakce,nebo mu v Kawasaki sdělili něco,co se ostatním smrtelníkům nedoneslo...
12.05.2015 21:41 hehehe
Škoda Miku , že jsi si nechal jinak super stránky zasrat něčím takovým jako jsou komentáře od nejezdce muheheho.
12.05.2015 21:39 hehehe
Když nevíš co má eu verze tak nemel,ty prostě píšeš bludy ale hlavně, že něco píšeš, kdyby ti takhle šlo ježdění, ale na motorce umíš hovno tak je plácáš. Jo a mě mimochodem vzduchová vidle vůbec nevadí.
12.05.2015 21:28 muhehe
hehehe kx 450 2015 ma spousta lidi, podivej, největší elektronicka změna u modelu 2015 je přidani PŘIDANI kontroly trakce. vidíš rozdil mezi slovy launch control a traction control ? možna ne. ja ano. docela zasadni. ja opravdu nevim co viš o svoji motorce na které jezdiš ale kontrolu trakce tvrdi kawa že ma nově u modelu 2015 ne ja. a když viš co maš pod prdeli, veril by jsi tomu že maš 450 000 možnosti nastaveni predni vidle ? tak si to užij :-) :-) :-) pravdou je že nevim jakej je rozdil mezi kawou us verze a Evropou. možna ,že třeba v tom že evropska verze kontrolu trakce nemá a možna nemá to co us verze a je trošku ojebana , nevim. přečti si navod jak ulovit jelena k te tvoji zelene plečce a dozvíš se jestli si byl ojeban, anebo mas něco co ani neviš že maš :-) mezi usa vezri a eu mužou bejt rozdily. a to že ma patnáctka problémy z elektronikou nerikam ja ale ti kdo na ni uš najeli asi trochu vic a trochu jinak než my tady.
12.05.2015 21:07 muhehe
Zuwi, bohužel budeme muset počkat na nejake kompetentni vyjadření, pač nepředpokladam že by systém kawa zvonila veřejně do davu, tak aby to mohla konkurence vobšlehnout. na co by si chtěl kontrolu trakce předního kola, když není pohaněno. kdysi laborovala z přednim pohonem Yamaha wr a tt 600 r , myslim že tt 600 r 2wd a wr 450 se i normalně prodávaly, tam by sme se mohli bavit u kontroly i u předního kola, ale proč u normalni jednokolky. když dělala Yamaha dvoukolku taky špekulovali jak to ošefovat , takže nějakym zpusobem trakci kontrolovali pač za normálních okolnosti byl na zadnim kole vykon 100% a jak začalo zadni kolo prokluzovat začal se vykon přenašet i na predni kolo a to aš poměrem 50 na 50. paraganska padina. bežne bylo 70 na 30. kontrola trakce toť není novinkou. jinak predni kolo se dycky toči i když je ve vzduchu, za normálních okolnosti. u te yamahy rikali že jakmile prohrablo zadni kolo a bylo na něm 100 % ubralo vykon a hura z krouťakem na předni kolo. nějak to ošefovane bude, ale asi trochu jinak než u auta.
12.05.2015 21:02 hehehe
Víš mám kx 450/2015 a tak vím co ta motorka má a co ne a, že by chcípala je jen tvoje zbožné přání, nic takového se mi nikdy nestalo. A kontrolu trakce nemá.
12.05.2015 20:38 muhehe
hehehe, launch control si asi myslel že jo :-) launch control se použiva bežně několik let, ale kontola trakce je udajne povolena od letošního roku. a kawa 450 2015 ma kontrolu trakce což je asi něco jiného ne ? ona ma totiž pry taky problémy z elektronikou, možna diky tomu, motorka z ničeho nic zdechne ale zapalko funguje, kawa zatím na tento problém neumi odpovědět co s tim :-)
12.05.2015 20:12 muhehe
noooooo, konečne sem vas trochu rozdiškutoval :-) uš ste me štvali tim nicnepsanim :-)
12.05.2015 18:42 hehehe
To si opět jeden debil plete lounch control s něčím jiným.
12.05.2015 16:51 David
Muhehe asi bude mít opět pravdu..
12.05.2015 16:49 David
Jak si přišel na to, že: 1. se rychlost zvedla? 2. Tonda má letos problémy?
12.05.2015 14:57 Zuwi
K tý kontrole trakce by se měl vyjádřit někdo kompetentní.Suzuki má jen tlačítko pro snížení krouťáku na startu když je hodně kluzko, to ale neni kontrola trakce.Na to by musela bejt čidla v kolech.Jak elektronika pozná že kolo hrabe?U auta srovnává otáčky u všech kol,ale s čim může srovnávat u mx, s předním kolem který je třeba ve vzduchu při startu?Podle mě těžko proveditelný.
12.05.2015 14:14 twitch
niesu to 490 tky tie tovarne stroje ? kamarat ma upravu rynaldy na 490 a nechce sa mi verit že to tovarne stroje tiež nemajú
12.05.2015 13:09 Petr – muhehe
A ty si co za debila?!
12.05.2015 11:59 Hanz 304
R294 Zoufalec si akorát tak ty! .-)Co si dokázal ty,že tady budeš někoho pomlouvat?A Vilopoto neni podle tebe zoufalec,když mu nestačí ani 450 a nechává si ještě namontovat díly na zvýšení výkonu? :-D
12.05.2015 11:05 Kubík
Já se musím přiznat, Tondu nemam až tolik rád. Jasně, asi je to hodný a milý kluk, ale není to šálek mého čaje. Proto, když tam teď není RV2 tak se na to ani nedívám. Na druhou stranu pokud bych měl s MXGP vybrat někoho jiného kromě RV, komu bych přál titul je to Max Nagl.
12.05.2015 10:41 R294
... to je ze zoufalství, už neví co by aby chytil nagla, desalleho nebo febvreho...ať kouká tahat a nevymýšlet... :-) souhlasím s tím, že 350 už nebude potřeba...RMZ450 2015 kontrolu trakce má...
12.05.2015 07:06 Matt
Dejte tomu blbovi ban konecne sak to se neda cist tohle..
12.05.2015 00:40 muhehe
no to tak není jiste šecko, s tim výkonem. negdy sou dvepade rychlejší neš štyrypade. proste dvepade leti zatáčku rychlejc neš štyrypade, sou lechči na vovladani a taky zaleži na tom kokotovi co to diriguje. když jel pizi 350 minulej rock, tak ho udali komančove že ma poladenej motor pač na startu dycky ujel silnejsim motorkam. ale hovno. když překonovane hydře votevřeš gas, tak hrabe jak pyca a nejede dopředu, dyš maš optimalni vykon a vahu, maš lepčí trakci a jedeš dopředu a nehrabeš jak kokot naprázdno. třiapula byl idealni kompromis. jenže ja mam takovej dojem že dyš je povolena kontrola trakce tak to ktm tajně rozbalila tedka. fšichni vime že f ama je vot letošního roku povolena kontrola trakce s kerou došla myslim honda u 250 f roce 2012. nebylo to ale povoleno aš do letošního roku. taky určitě fšichni vime že kawa u modelu 2015 ma kontrolu trakce :-) nebo nevime ??? :-) a mají to i ostatní motorky ? a jake sou pravidla pro mxgp. někdy je dobře se vo to zajímat, ja teda osobně nevim jak to maj tady f evropě ale f emerice je kontrola trakce povolena od letošního roku, myslim že ji použivaji tajně nebo polotajně šeci, proto je třipade f emerice nahovno. no a esi je to povolene i f evropě pak není důvod proč by pizi trapil třiapulu f blatě dyš ma dokonalou 450. f technice je spousta zajimavosti jen se vo tom někdy moc nemluvi. viz třeba starter u jamahy. esi vy šulini co mate kawu 450 2015 nevite že ta vaše kunda ma kontrolu trakce tak ste kokoti a kupte si javy. :-) bo vam patři do ruk nasrat :-) :-) :-) proč testovali ktm 350 a 450 celou zimu dyš to maj votestovane tři roky spatky. tak ja tvrdim že testovali 350 a 450 z kontrolou trakce a zjistili že 350 už není potřeba, z toho taky plyne že nova třipade bude stejna jako 250 a 450 akorát motor bude starej a ja tušim že za rok dva uš 350 nebudou vyrábět, pač i vahu 450 dostali tam kde motorka tak malo ani važit nesmí :-) prosimvas ja si to jen myslim, aby ste mi vy šulini zas nenadavali že to musí byt hnet pravda :-) ale vo kavve to vim :-) pač ja miluju kawu :-) :-) :-) pizi pry jede dyzlovu 450 special edici s emeriky. verim tomu že ta mrdka je ovladana elektronicky. pro nic za nic by pizi f pulce sezony nelez na jinou motorku. a trate sou jiné asi jen 4 nebo 5 a z toho maj nejmene 3 zasebou. takže pizi keca častečně

Přidat komentář

Položky označené * jsou povinné.
Pro odeslání formuláře klikněte na tlačítko ODESLAT.











Registrace








 Dobrý den a vítáme vás na MXkings.com ! Vaší registrace si velice vážíme a proto každý měsíc vylosujeme jednoho zaregistrovaného účastníka který obdrží poukaz v hodnotě 1000 kč který bude platný ve všech MX E-shopech které naleznete na naších stránkách !! Jméno výherce bude každý měsíc zveřejněno !  Děkuji a GOOD LUCK !!



Reklamní partneři

Inzerce